search
We hebben geen resultaten gevonden voor ''. Probeer iets anders.
  • lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.

Kermis op de Basis - Park Vliegbasis Soesterberg

  • location_cityLoctie en omgevingBosrijke omgeving & Landelijk gelegen
  • person_pinCapaciteit20-450 personen
  • styleSfeer en uitstralingIndustrieel & Kleurrijk
  • meeting_room4 ruimtes

Over

800 m2 ruimte voor inspiratie, innovatie en creatieve ontregeling op Park Vliegbasis Soesterberg
Op zoek naar een centraal gelegen locatie in Nederland voor vergaderingen, bedrijfsuitjes, workshops, hei-sessies of andere events? Kom naar Kermis op de Basis! Deze unieke locatie is gevestigd op Park Vliegbasis Soesterberg. Op deze historische vliegbasis kun je groepen ontvangen in een shelter van 800 vierkante meter. De locatie ligt midden in een prachtig natuurgebied van het Utrechts Landschap en ligt op slechts 5 minuten rijden van de A28. Een unieke plek waar erfgoed, technologie, creativiteit en natuur bij elkaar komen.

Tijdens de Koude Oorlog was de Vliegbasis Soesterberg een Amerikaanse basis waar vliegtuigen dagelijks testvluchten uitvoerden en in enorme shelters 24/7 klaar stonden om op te stijgen. Inmiddels is het een beschermd natuurgebied en is er een shelter ingericht als inspirerende en interactieve ruimte voor vergaderingen, trainingen of bijvoorbeeld hybride of online events.

Een interactieve en artistieke kermis als inspirerende omgeving voor uw event
Deze locatie is gebaseerd op een bijzonder concept. In de shelter staan allerlei kermisattracties uit het prijswinnende project 'De Koude Kermis' van mediakunst-collectief DROPSTUFF MEDIA. In dit project worden de verschillende kermisattracties steeds verbonden aan de verhalen van morgen, de verbeelding van creatieve processen en de verwondering over nieuwe technologische mogelijkheden. Het biedt de perfecte start voor het ontleden van problemen en kansen en het ontwikkelen van nieuwe ideeën. In deze volstrekt unieke ‘new media playground’, kunnen uw gasten bijvoorbeeld de mogelijkheden van Virtual Reality, Augmented Reality of kunstmatige intelligentie ervaren. De locatie vormt zo de perfecte start en context voor bijvoorbeeld gezamenlijke innovatie- of transformatieprocessen.

Vergaderen en presenteren in de shelter
De shelter is ingericht met een grote centrale transparante 'dome' tent en kleinere ruimten voor break-out sessies. Wij denken graag samen met u mee over het doel van uw dag en de mogelijkheden in sprekers, dagvoorzitters, workshopvormen en technische mogelijkheden. En met de beeld- en geluidsinstallaties, verlichting, tafels, stoelen en bijvoorbeeld flipovers weet je dat je een perfecte uitvalsbasis hebt voor je bijeenkomst. Qua restauratieve verzorging bieden we een kwalitatieve selectie van koffie/thee, hapjes en drankjes, lunch, brunch, borrel en diner mogelijkheden. We bieden u graag een aanbod op maat aan in samenwerking met onze cateraar.

Even pauze... de natuur in!
Op deze locatie kun je op de perfecte manier je pauze houden. De shelter ligt namelijk midden in een natuurgebied. We bieden bijzondere rondwandelingen en fietstochten door de omgeving van de vliegbasis, eventueel begeleid door een rondleider van het Utrechts Landschap. Zeer gewaardeerd door de gasten die Kermis op de Basis al hebben bezocht!

Centraal in het land, voor kleine en grote groepen
Het Park Vliegbasis Soesterberg is centraal gelegen langs de A28 tussen Utrecht en Amersfoort en is bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer. Er is gratis parkeergelegenheid op de basis en er gaan bussen vanaf station Den Dolder. Op de stations Den Dolder (1,8 km) en Bilthoven (3,5 km) zijn OV-fietsen beschikbaar. Ook kunnen we huurfietsen aanbieden.

Standaard is Shelter 610 ingericht voor groepen tot ongeveer 150 gasten. Grotere groepen zijn in overleg ook mogelijk. In samenwerking met het Utrechts Landschap kan een tweede shelter worden ingezet die standaard als grote plenaire zaal is ingericht met een gezamenlijke capaciteit tot ongeveer 450 gasten. Ook de buitenruimte direct voor de shelter kan gebruikt worden, een prachtige omgeving voor een BBQ of uw bedrijfsborrel. 

Wilt u meer informatie of een aanbod op maat?

We leiden u graag rond en spreken graag uw wensen met u door. De verse koffie of cappuccino staat klaar!

Uitstekend voor
  • outdoor_grillBarbecue
  • celebrationBedrijfsfeest
  • festivalBedrijfsfestival
  • infoBeurs
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • infoBrunch
  • diversity_1Ceremonie
  • emoji_peopleConcert
  • groupsCongres
  • restaurantDiner
  • groupsExpositie
  • infoFamiliedag
  • photo_cameraFotoshoot
  • nightlifeGala & awardshow
  • infoHybride event
  • infoKick-off
  • infoMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • infoOnline event
  • local_barOntvangst
  • groupProductpresentatie
  • groupRelatie evenement
  • infoSymposium
  • sports_kabaddiTeambuilding
  • infoTraining
  • meeting_roomVergadering
  • infoWebinar
  • infoWorkshop
expand_moreToon meer
Algemene faciliteiten
  • deckBuitenruimte(n)
  • infoExclusief te huur
  • sports_volleyballGespecialiseerd in in- & outdooractiviteiten
  • accessibleRolstoeltoegankelijk
  • deckTerras
Culinaire mogelijkheden
  • outdoor_grillBarbecue mogelijk
  • microwave_genEigen catering mogelijk
  • inputExterne cateraar mogelijk
  • rv_hookupFoodtrucks mogelijk
Duurzaamheid
  • lightbulbLedverlichting
  • recyclingPlastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • compostVoedselverspilling wordt tegengegaan
  • solar_powerZonnepanelen
Technische faciliteiten
  • play_arrowBasis AV-set
  • infoExterne AV-specialist mogelijk
  • wb_incandescentLed verlichting in gewenste kleur
  • settings_input_hdmiPlug & play
  • infoTechnisch expert op locatie
  • wifiWiFi
Entertainment
  • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan tot 21:00
  • graphic_eqDJ toegestaan
  • celebrationFeest binnen mogelijk tot 21:00
  • celebrationFeest buiten mogelijk tot 21:00
  • volume_downGeluidslimiet
  • micMicrofoons aanwezig
  • infoPodium aanwezig
Overige faciliteiten
  • infoAanmeren op locatie mogelijk
  • directions_carAuto's kunnen naar binnen
  • infoBereikbaar per watertaxi
  • infoEigen parkeergelegenheid - 250 parkeerplaatsen aanwezig op de locatie
  • petsHonden toegestaan
  • infoLaadpalen voor elektrische auto’s
  • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
  • infoParkeren in nabije omgeving mogelijk
  • infoShuttle service beschikbaar
  • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen naar binnen
expand_moreToon meer
portret RVE.jpg
René van EngelenburgDirecteur
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten
portret RVE.jpg
René van EngelenburgDirecteur
  • how_to_regDirect in contact met de locatie!
  • euroGeen extra kosten

starBeoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.
Staat je vraag er niet tussen?

  • Er is gratis parkeerruimte voor ongeveer 250 auto's direct naast de locatie. Bovendien zijn net buiten het terrein ook parkeerplaatsen op een naastgelegen bedrijventerrein.

  • Station Den Dolder ligt op 1,8 km van Kermis op de Basis. Daar zijn enkele OV-fietsen beschikbaar. Station Bilthoven ligt op 3,5 km en daar zijn heel veel OV-fietsen beschikbaar. Wij kunnen u ook adviseren over bijvoorbeeld een pendelbusje of huurfietsen.

  • U kunt bij Kermis op de Basis niet overnachten. Wel zijn er in de directe omgeving een aantal mooie en grote accomodaties waar we u graag over zullen informeren.

  • Kermis op de Basis werkt met 2 cateraars samen. Mocht dit niet aansluiten bij jullie wensen dan kun je in overleg een andere cateraar meenemen. Hiervoor rekenen we een afkoopbedrag.

  • De openingstijden houden in verband met de ligging midden in het natuurgebied gelijke tred met zonsondergang. Grofweg is dat 21.00 uur in de zomertijd en 19.00 uur in de wintertijd.

  • Bij Kermis op de Basis bieden wij standaard een offerte die 14 dagen geldig is. Opties kunnen we plaatsen waarbij we bij andere aanvragen u op de hoogte houden. Alleen een aanbetaling van 10% biedt garantie op een datum. Deze offerte is geldig voor een periode van 14 dagen. Bij definitieve reservering vragen wij een aanbetaling van 10% en 40% uiterlijk twee weken voorafgaand het event en 50% binnen twee weken na afloop van het event. Wilt u binnen twee weken voor het event het aantal mensen in mindering brengen, dan blijven de kosten gelijk. Wilt u het aantal mensen verhogen, dan wordt de prijs evenredig verhoogd. Alle bedragen zijn exclusief 21% btw.