- Taal
Alexandria Parkzaal
- border_outer79.52 m2
- person_pintot 180 personen
- styleKlassiek & Romantisch
- stairsBegane grond
Over
Alexandria parkzaal is een lichte en ruim opgezette zaal. Met een eigen entree, een eigen bar, openslaande deuren naar terras, binnentuin en hof is het een perfecte ruimte voor bruiloften, feesten, borrels of bijeenkomsten. Er is directe toegang tot de Inspiratiekamer, Maximaparkzaal, kookstudio en de Happy's bar.
- Boardroom:18 personenBoardroom
Een boardroom opstelling is een zakelijke vergaderopstelling met een grote conferentietafel waarbij deelnemers rond de tafel zitten.
- Cabaret:48 personenCabaret
Een cabaret opstelling is een informele setting waarbij tafels en stoelen in groepen worden geplaatst.
- Carré:40 personenCarré
Bij een carré opstelling worden de tafels en stoelen in een vierkant of rechthoek geplaatst.
- Ceremonie:100 personenCeremonie
Een ceremonieopstelling is een opstelling van stoelen in rijen met een middenpad.
- Diner:112 personenDiner
Een dineropstelling is een opstelling waarbij de gasten aan tafel kunnen dineren.
- Feest:140 personenFeest
Een feestopstelling is een dynamische indeling van statafels, dansvloer en ruimte voor entertainment.
- Kring:40 personenKring
Een kringopstelling is een opstelling waarbij de deelnemers in cirkelvorm plaatsnemen.
circle is unknown layout type - Receptie:130 personenReceptie
Een receptieopstelling is een informele indeling met statafels en zitgelegenheid.
- School:32 personenSchool
Een schoolopstelling bestaat uit rijen tafels waar twee à drie deelnemers aan kunnen plaatsnemen.
- Theater:100 personenTheater
Een theateropstelling is een opstelling van stoelen in rijen die naar het podium gericht zijn.
- U-Vorm:40 personenU-Vorm
Een u-vorm opstelling is een vergaderopstelling waarbij de tafels en stoelen in de vorm van een 'U' worden geplaatst.
- info21 diner
- infoBabyborrel
- infoBabyshower
- infoBarbecue
- infoBedrijfsfeest
- infoBedrijfsfestival
- infoBorrel
- infoBrainstormsessie
- infoBrunch
- infoCeremonie
- infoCongres
- infoDiner
- infoExpositie
- infoFamiliedag
- infoFeest
- infoFestival bruiloft
- infoFotoshoot
- infoGala & awardshow
- infoGender reveal party
- infoHigh Tea
- infoHybride event
- infoJubileum
- infoKick-off
- infoNetwerkevenement
- infoOnline event
- infoOntvangst
- infoProductpresentatie
- infoPromotiefeest
- infoRelatie evenement
- infoTeambuilding
- infoTraining
- infoVergadering
- infoVerjaardagsfeest
- infoWorkshop
- elevatorGoederen lift aanwezig
- elevatorLift aanwezig
- accessibleRolstoelvriendelijk
- infoBeamer
- infoFlipover
- infoGeluidsinstallatie
- infoLed verlichting in gewenste kleur
- infoMicrofoons
- infoProfessioneel licht
- infoTV scherm
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten