search
Suggesties
    mapAlle locaties
    • lightbulb
      Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.
    • Waar begint jouw event?
      search
      We hebben geen resultaten gevonden voor ''. Probeer iets anders.








    Orangerie zaal 1

    • border_outer71.28 m2
    • person_pin12-80 personen
    • styleMinimalistisch & Modern design
    • stairsBegane grond
    Bekijk locatie

    Over

    De Orangerie is door haar mobiele wanden multifunctioneel in te zetten. Deze ruimte wordt gebruikt voor trainingen, congressen, diners, bruiloften, feestavonden, concerten; het kan zo gek niet bedacht worden. Vanuit de Orangerie loop je zo de tuin en het bos in. een bijeenkomst in deze ruimte kan mooi gecombineerd worden met een programma buiten.

    Indeling & max. capaciteit
    • Cabaret:50 personen
      Cabaret

      Een cabaret opstelling is een informele setting waarbij tafels en stoelen in groepen worden geplaatst.

    • Carré:24 personen
      Carré

      Bij een carré opstelling worden de tafels en stoelen in een vierkant of rechthoek geplaatst.

    • Diner:60 personen
      Diner

      Een dineropstelling is een opstelling waarbij de gasten aan tafel kunnen dineren.

    • Feest:80 personen
      Feest

      Een feestopstelling is een dynamische indeling van statafels, dansvloer en ruimte voor entertainment.

    • Receptie:80 personen
      Receptie

      Een receptieopstelling is een informele indeling met statafels en zitgelegenheid.

    • School:30 personen
      School

      Een schoolopstelling bestaat uit rijen tafels waar twee à drie deelnemers aan kunnen plaatsnemen.

    • Theater:75 personen
      Theater

      Een theateropstelling is een opstelling van stoelen in rijen die naar het podium gericht zijn.

    • U-Vorm:20 personen
      U-Vorm

      Een u-vorm opstelling is een vergaderopstelling waarbij de tafels en stoelen in de vorm van een 'U' worden geplaatst.

    Uitstekend voor
    • infoBrainstormsessie
    • infoCongres
    • infoDiner
    • infoExpositie
    • infoFotoshoot
    • infoHigh Tea
    • infoMeerdaagse bijeenkomst
    • infoNetwerkevenement
    • infoOntvangst
    • infoPromotiefeest
    • infoRelatie evenement
    • infoSymposium
    • infoTeambuilding
    • infoTraining
    • infoVergadering
    • infoWorkshop
    expand_moreToon meer
    Toegankelijkheid
    • elevatorLift aanwezig
    • accessibleRolstoelvriendelijk
    Technische faciliteiten
    • infoFlipover
    • infoTV scherm
    Livestream faciliteiten
    • infoStandaard decor/inrichting
    Banquet SalesBanquet sales
    • how_to_regDirect in contact met de locatie!
    • euroGeen extra kosten
    Banquet SalesBanquet sales
    • how_to_regDirect in contact met de locatie!
    • euroGeen extra kosten