• lightbulb
    Je hebt nog geen favorieten in je lijst toegevoegd.

Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek

  • location_cityLoctie en omgevingAan het water & Bosrijke omgeving
  • person_pinCapaciteittot 120 personen
  • styleSfeer en uitstralingLandelijk & Romantisch
  • meeting_room6 ruimtes

Over

Fletcher Hotel-Landgoed Huis Te Eerbeek sprookjesachtig, vreedzaam en ontspannen. Het charmante landhuis stamt uit de 14e-eeuw en zal voor al uw zakelijke bijeenkomsten een gegarandeerd succes zijn. Zowel de zalen als het veelzijdige landgoed zijn uitermate geschikt ten behoeve van meetings & events! De eeuwenoude eiken, elegante vijvers en sierlijke fonteinen dienen als prachtig decor voor iedere bijeenkomst. 

Fletcher staat voor u klaar met raad en daad wanneer het aankomt op uw wensen voor een bedrijfsfeest, training, workshop, netwerkborrel of meeting. Samen kijken we wat voor u de mogelijkheden zijn in het landhuis of op het landgoed.  

Dit rustig gelegen, 14e-eeuwse landhuis in een idyllisch landschap biedt 8 zalen met een capaciteit tot 170 personen. De zalen hebben uitzicht op de bijzondere tuin en zijn uiteraard voorzien van alle benodigde audiovisuele middelen. De zalen op de begane grond beschikken over een ruime capaciteit en kunnen uitermate goed worden ingezet voor bedrijfsfeesten, borrels of netwerkevents. De zalen op de eerste en tweede verdieping hebben de ideale grote voor ruimte brainstormsessies, trainingen en vergaderingen. Zo heeft het landhuis een passende zaal voor alles wat varieert tussen een kleinschalige vergadering of een prachtig bedrijfsfeest! 

In het sfeervolle à la carte restaurant wat zich in dit hotel bevindt, kunt u genieten van heerlijke culinaire gerechten. Denk bijvoorbeeld aan een lekker ontbijt, een smakelijke lunch, uitgebreid diner of een verassende High Tea. Door de ongedwongen sfeer van dit restaurant bent u verzekerd van een goed begin of eind van uw meeting of een welverdiende break. 

De voordelen: 

  • Uw event volledig op maat! 
  • 8 flexibel in te delen, multifunctionele vergaderzalen 
  • Capaciteit tot 170 personen 
  • 46 hotelkamers voor aansluitende overnachtingen 
  • Zalen gelegen in een uniek landhuis 
  • Gecombineerd ruim 500m2 eventoppervlakte en een mooi outdoor terrein 
  • Altijd één centraal aanspreekpunt 

Als u benieuwd bent geworden naar de mogelijkheden en graag kennis wilt maken, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Ons enthousiaste team staat voor u klaar! 

Uitstekend voor
  • person1-op-1 sessies
  • info21 diner
  • infoBabyborrel
  • infoBabyshower
  • outdoor_grillBarbecue
  • local_barBorrel
  • groupBrainstormsessie
  • infoBrunch
  • diversity_1Ceremonie
  • restaurantDiner
  • nightlifeFeest
  • festivalFestival bruiloft
  • photo_cameraFotoshoot
  • infoGender reveal party
  • infoHigh Tea
  • infoKick-off
  • infoMeerdaagse bijeenkomst
  • hubNetwerkevenement
  • infoOnline event
  • local_barOntvangst
  • infoPrivate dining
  • groupProductpresentatie
  • nightlifePromotiefeest
  • sports_kabaddiTeambuilding
  • infoTraining
  • meeting_roomVergadering
  • infoWebinar
  • infoWorkshop
expand_moreToon meer
Algemene faciliteiten
  • deckBuitenruimte(n)
  • infoExclusief te huur
  • sports_volleyballGespecialiseerd in in- & outdooractiviteiten
  • hotelHotels op loopafstand
  • hotelOvernachten op locatie mogelijk
  • accessibleRolstoeltoegankelijk
  • deckTerras
  • outdoor_gardenTuin
Culinaire mogelijkheden
  • outdoor_grillBarbecue mogelijk
  • microwave_genEigen catering mogelijk
  • inputExterne cateraar mogelijk
  • rv_hookupFoodtrucks mogelijk
  • dinner_diningGastronomisch niveau
  • brunch_diningPrivate dining mogelijk
  • restaurantRestaurant aanwezig
Duurzaamheid
  • ev_chargerElektrische oplaadpalen
  • ecoSeizoensgebonden catering
  • compostVoedselverspilling wordt tegengegaan
Technische faciliteiten
    Entertainment
    • music_noteAchtergrondmuziek buiten toegestaan tot 23:00
    • speaker_groupBand toegestaan
    • graphic_eqDJ toegestaan
    • celebrationFeest binnen mogelijk tot 01:00
    • celebrationFeest buiten mogelijk tot 23:00
    • settings_input_hdmiPlug & play installatie voor live muziek aanwezig
    Overige faciliteiten
    • infoAanmeren op locatie mogelijk
    • directions_carAuto's kunnen naar binnen
    • infoBereikbaar per watertaxi
    • infoEigen parkeergelegenheid - 75 parkeerplaatsen aanwezig op de locatie
    • petsHonden toegestaan
    • infoHotels in de buurt op 5 minuten loopafstand
    • infoLaadpalen voor elektrische auto’s - 1 laadpalen aanwezig
    • infoMobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
    • infoParkeren in nabije omgeving mogelijk
    • infoShuttle service beschikbaar
    • local_shippingVrachtwagen(s) kunnen naar binnen
    expand_moreToon meer
    Geertje.jpg
    Geertje GriesdoornTrouwspecialist
    • how_to_regDirect in contact met de locatie!
    • euroGeen extra kosten
    Geertje.jpg
    Geertje GriesdoornTrouwspecialist
    • how_to_regDirect in contact met de locatie!
    • euroGeen extra kosten

    star9.1 (26 beoordelingen)

    Bekijk alle beoordelingen (26)

    De totaalscore wordt gebaseerd op meerdere bronnen. Dit kan afwijken van de getoonde beoordelingen.

    • request_quoteOffertetraject
      8.8(26)
    • styleUitstraling
      9.5(26)
    • infoLocatie
      9.5(26)
    • local_parkingParkeren
      8.9(26)
    • price_checkPrijs/Kwaliteit
      9.2(26)
    • restaurantEten en Drinken
      8.9(26)

    Locatie en omgeving

    Vraag & antwoord

    Hier vind je praktische informatie over de locatie.

    • Parkeren bij het hotel is gratis en er is één laadpaal aanwezig voor elektrische auto's.

    • Landgoed Huis te Eerbeek beschikt over 49 hotelkamers in het hotel en in het Koetshuis gelegen naast het Landhuis.

    • Huis Te Eerbeek stelt met zorg de hapjes en gerechten bij jullie receptie, diner en feestavond samen. Er zijn verschillende arrangementen mogelijk en ook wanneer jullie het net even anders wensen, denken wij graag met jullie mee. Mocht je toch een andere cateraar willen meenemen, is dit in overleg mogelijk.

    • Ja, bij Huis Te Eerbeek kun je tot 01:00 uur terecht voor een feestavond.

    • De annuleringsvoorwaarden voor deze locatie zijn volgens de UVH.

    • Het hotel is goed bereikbaar met de auto. Vanaf de hotel parkeerplaats is het nog 1 minuut lopen naar het Landhuis. Hebben jullie een trouwauto? Dan kun je hiermee wel tot aan de deur van het Landhuis komen.