- Taal
James Joule
- border_outerOppervlakte125 m2
- person_pinCapaciteit6-75 personen
- styleSfeer en uitstralingKlassiek
- sunnyDaglicht
- stairsVerdieping1e etage
- accessiblehighlighted.details.disabledAccessibilityRolstoel toegankelijk
- elevatorLift aanwezig
Over
Uniek vergaderen in historisch Delft
Groots in sfeer en omvang. De James Joule is een dynamische ruimte voor allerlei soorten evenementen. Met een modulaire inrichting en een ruimte voor break-out sessies is het de ideale ruimte voor evenementen en workshops tot maximaal 75 personen.
Breng je vergadering tot leven bij de Buccaneer in Delft. Ontdek de bijzondere combinatie van historie en innovatie op onze unieke vergaderlocatie in het centrum van Delft.
Elke ruimte heeft zijn eigen verhaal en al onze ruimtes zijn zo ingericht om aan jouw verwachtingen te voldoen. Tussendoor haal je een frisse neus op ons binnenplein of maak je kennis met verschillende innovatieve startups gevestigd op ons terrein. Daarnaast combineer je jouw vergadering makkelijk en snel met een goed verzorgde lunch, borrel of diner bij restaurant Kruydt.
- Prachtige uitstraling met klassieke houten balken. Door het hoge plafond wordt de ruimte geroemd voor haar akoestiek
- Beamer met geluidssysteem en microfoons
- Modulaire inrichting; aanpasbaar voor verschillende gelegenheden
- Te combineren met een break-out room; voor een aparte lunch of workshopsessie
- Bereikbaar via trap en lift
- Te combineren met een lunch en/of diner bij restaurant Kruydt, gevestigd op ons terrein
- Te combineren met een rondleiding over het terrein; stap terug in het verleden en ontmoet innovatieve bedrijven die werken aan een duurzame toekomst
- Goed bereikbaar, gelegen aan de rand van het centrum van Delft, met parkeergelegenheid voor de deur
- Boardroom:16 personen
- Cabaret:28 personen
- Carré:32 personen
- Diner:75 personen
- Feest:75 personen
- Receptie:75 personen
- School:28 personen
- Theater:75 personen
- U-Vorm:16 personen
- groupBrainstormsessie
- groupsCongres
- restaurantDiner
- infoHybride event
- infoKick-off
- infoMeerdaagse bijeenkomst
- hubNetwerkevenement
- infoOnline event
- groupProductpresentatie
- nightlifePromotiefeest
- groupRelatie evenement
- infoSymposium
- sports_kabaddiTeambuilding
- infoTraining
- meeting_roomVergadering
- infoWorkshop
- sunnyDaglicht
- speakerGeluidsinstallatie
- accessibleInvalidentoegankelijk
- elevatorLift
- visibilityVisuele middelen aanwezig
- wifiWi-Fi
- elevatorGoederen lift aanwezig
- elevatorLift aanwezig
- accessibleRolstoelvriendelijk
- infoBeamer
- infoFlipover
- play_arrowGeluidsinstallatie
- infoMicrofoons
- infoPlug & play
- infoProfessionele audio
- infoProfessionele video
- infoScherm
- infoTechnisch specialist
Tarieven van deze Ruimte
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten