- Taal
Nassau-Odijkzaal
- border_outer75.6 m2
- person_pin15-70 personen
- styleKlassiek & Romantisch
- stairs1e etage
Over
De Nassau-Odijkzaal is een prachtige semi-stijlzaal met vele mogelijkheden, zoals een chic diner of lunch of een zakelijke bijeenkomst. Deze zaal is makkelijk te combineren met de naastgelegen vergaderzalen. De zaal ligt centraal op de eerste verdieping boven de ingang. Aan weerszijden bevinden zich raampartijen die uitkijken op de zichtas van 10 km die - geïnspireerd op Versailles - de basis vormt van Slot Zeist en de voormalige tuinen.
- Cabaret:30 personenCabaret
Een cabaret opstelling is een informele setting waarbij tafels en stoelen in groepen worden geplaatst.
- Carré:26 personenCarré
Bij een carré opstelling worden de tafels en stoelen in een vierkant of rechthoek geplaatst.
- Ceremonie:56 personenCeremonie
Een ceremonieopstelling is een opstelling van stoelen in rijen met een middenpad.
- Diner:36 personenDiner
Een dineropstelling is een opstelling waarbij de gasten aan tafel kunnen dineren.
- Feest:70 personenFeest
Een feestopstelling is een dynamische indeling van statafels, dansvloer en ruimte voor entertainment.
- Receptie:70 personenReceptie
Een receptieopstelling is een informele indeling met statafels en zitgelegenheid.
- School:32 personenSchool
Een schoolopstelling bestaat uit rijen tafels waar twee à drie deelnemers aan kunnen plaatsnemen.
- Theater:56 personenTheater
Een theateropstelling is een opstelling van stoelen in rijen die naar het podium gericht zijn.
- U-Vorm:22 personenU-Vorm
Een u-vorm opstelling is een vergaderopstelling waarbij de tafels en stoelen in de vorm van een 'U' worden geplaatst.
- Walking dinner:70 personenWalking dinner
Een walking dinner opstelling is een informele dineropstelling waarbij gasten staand kleine gerechten kunnen proeven.
- info21 diner
- infoBabyborrel
- infoBabyshower
- infoBedrijfsfeest
- infoBorrel
- infoBrainstormsessie
- infoBrunch
- infoDiner
- infoExpositie
- infoFamiliedag
- infoFeest
- infoGender reveal party
- infoHigh Tea
- infoJubileum
- infoMeerdaagse bijeenkomst
- infoNetwerkevenement
- infoOnline event
- infoOntvangst
- infoPrivate dining
- infoProductpresentatie
- infoPromotiefeest
- infoRelatie evenement
- infoTeambuilding
- infoTraining
- infoVergadering
- infoVerjaardagsfeest
- infoWorkshop
- elevatorGoederen lift aanwezig
- elevatorLift aanwezig
- accessibleRolstoelvriendelijk
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten