- Taal
Oranjerie
- border_outer254 m2
- person_pin30-200 personen
- styleBotanisch & Klassiek
- stairsBegane grond
Over
De 18-eeuwse, monumentale Oranjerie is een prachtige locatie, gelegen aan de singels van Leiden en is bijzonder geschikt voor diners, recepties, congressen en feest avonden. De ruimte is opgedeeld in een grote linker- en rechtervleugel met een ontvangsthal in het midden. Het is ook mogelijk uw gasten op het terras te ontvangen. De Oranjerie is beschikbaar tussen midden april tot en met oktober.
- Cabaret:36 personenCabaret
Een cabaret opstelling is een informele setting waarbij tafels en stoelen in groepen worden geplaatst.
- Ceremonie:80 personenCeremonie
Een ceremonieopstelling is een opstelling van stoelen in rijen met een middenpad.
- Diner:160 personenDiner
Een dineropstelling is een opstelling waarbij de gasten aan tafel kunnen dineren.
- Feest:200 personenFeest
Een feestopstelling is een dynamische indeling van statafels, dansvloer en ruimte voor entertainment.
- Receptie:200 personenReceptie
Een receptieopstelling is een informele indeling met statafels en zitgelegenheid.
- School:36 personenSchool
Een schoolopstelling bestaat uit rijen tafels waar twee à drie deelnemers aan kunnen plaatsnemen.
- Theater:80 personenTheater
Een theateropstelling is een opstelling van stoelen in rijen die naar het podium gericht zijn.
- U-Vorm:40 personenU-Vorm
Een u-vorm opstelling is een vergaderopstelling waarbij de tafels en stoelen in de vorm van een 'U' worden geplaatst.
- Walking dinner:200 personenWalking dinner
Een walking dinner opstelling is een informele dineropstelling waarbij gasten staand kleine gerechten kunnen proeven.
- infoBabyborrel
- infoBabyshower
- infoBarbecue
- infoBedrijfsfeest
- infoBeurs
- infoBorrel
- infoBrainstormsessie
- infoBrunch
- infoCeremonie
- infoCongres
- infoDiner
- infoExpositie
- infoFamiliedag
- infoFeest
- infoFestival bruiloft
- infoFotoshoot
- infoGender reveal party
- infoHigh Tea
- infoHybride event
- infoJubileum
- infoKick-off
- infoMeerdaagse bijeenkomst
- infoNetwerkevenement
- infoOntvangst
- infoPrivate dining
- infoProductpresentatie
- infoPromotiefeest
- infoRelatie evenement
- infoSymposium
- infoTeambuilding
- infoTraining
- infoVergadering
- infoVerjaardagsfeest
- infoWebinar
- infoWorkshop
- accessibleRolstoelvriendelijk
- infoBeamer
- infoFlipover
- infoGeluidsinstallatie
- infoMicrofoons
- infoPlug & play
- infoTafelmicrofoons
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten