- Taal
PAND VANMOKUM volledige ruimte
- border_outer0 m2
- person_pin20-300 personen
- styleEclectisch & Industrieel
- stairsBegane grond
Over
Locatie voor een pop-up design event, een product of merk lancering, intieme bruiloft of bedrijfs borrel? Dan zit je bij ons goed.
PAND VANMOKUM heeft meerdere ruimtes zorgvuldig vormgegeven. FRAMA CAFE ,DE SMEERKUIL, DE KUNSTKAMER, fijne open ruimtes op de begane grond en zelfs twee mooie open vides. Heel goed te gebruiken voor een groter event waar je al deze mooie ruimtes creatief en gecombineerd kunt inzetten.
Neem contact met ons op dan denken we met je mee.
- Boardroom:20 personenBoardroom
Een boardroom opstelling is een zakelijke vergaderopstelling met een grote conferentietafel waarbij deelnemers rond de tafel zitten.
- Carré:24 personenCarré
Bij een carré opstelling worden de tafels en stoelen in een vierkant of rechthoek geplaatst.
- Ceremonie:50 personenCeremonie
Een ceremonieopstelling is een opstelling van stoelen in rijen met een middenpad.
- Diner:35 personenDiner
Een dineropstelling is een opstelling waarbij de gasten aan tafel kunnen dineren.
- Feest:300 personenFeest
Een feestopstelling is een dynamische indeling van statafels, dansvloer en ruimte voor entertainment.
- Receptie:300 personenReceptie
Een receptieopstelling is een informele indeling met statafels en zitgelegenheid.
- U-Vorm:24 personenU-Vorm
Een u-vorm opstelling is een vergaderopstelling waarbij de tafels en stoelen in de vorm van een 'U' worden geplaatst.
- Walking dinner:200 personenWalking dinner
Een walking dinner opstelling is een informele dineropstelling waarbij gasten staand kleine gerechten kunnen proeven.
- info1-op-1 sessies
- info21 diner
- infoBedrijfsfeest
- infoBeurs
- infoBorrel
- infoBrainstormsessie
- infoBrunch
- infoCeremonie
- infoDiner
- infoExpositie
- infoFotoshoot
- infoHigh Tea
- infoHybride event
- infoJubileum
- infoKick-off
- infoMeerdaagse bijeenkomst
- infoNetwerkevenement
- infoOntvangst
- infoPrivate dining
- infoProductpresentatie
- infoPromotiefeest
- infoRelatie evenement
- infoTeambuilding
- infoTraining
- infoVergadering
- infoWorkshop
- accessibleRolstoelvriendelijk
- infoBeamer
- infoFlipover
- infoGeluidsinstallatie
- infoTV scherm
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten
- how_to_regDirect in contact met de locatie!
- euroGeen extra kosten